fredag 23 juli 2010

...snabba cash


Igår såg vi äntligen filmen Snabba Cash som är baserad på J.Lapidus bok med samma namn. Jag har verkligen längtat efter denna film och tanken var att vi skulle se den på bio men det blev liksom aldrig av. Och tur var väl det, jag är liksom inte ett dugg imponerad. Boken läste jag för ett par år sedan och jag var helt såld, men filmen var inte alls som boken och det kändes som att bokens första och sista kapitel fick bli filmen. Hm! Jag antar att det kommer en uppföljare. Jaja, ett godkänt får den iaf.

Nu måste jag verkligen jobba på här.

/E

2 kommentarer:

  1. Åh tack för tipset! Då blir det den sist av alla =)

    Har inte sett snabba cash än, men då behöver jag alltså inte se den? =)
    Ha det så bra, kramar!

    SvaraRadera
  2. Haha ellerhur är den bra, gick på den på bio 2 gånger jag och fanny! Saknar dig kusin / Amra

    SvaraRadera