måndag 26 juli 2010

...träning för första gången på 500 år


Imorgon tar vi bilen ner till västkusten där vi ska spendera ett par dagar. Längtar massor :-) Alltid innan vi åker iväg någonstans ser vi till att städa här hemma, så idag har vi gjort en storstädning och jag tror inte det finns något tråkigare i världen än städning. Visst är det roligt att det blir fint, men det är fortfarande så galet tråkigt de tre timmarna de tar att städa vårt hus.

Efter städningen tyckte jag att vi skulle åka och träna. Jag minns inte sist jag träna. Min kropp har aldrig varit så slapp som nu men nu jäklar ska kärlekshandtagen bort. Jag är iaf helt slut nu och det känns som att jag ska dö :-) Sedan är det sjukt tråkigt att jag har blivit så svag :-( Men nu ni, beach 2016 här kommer jag.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar