lördag 17 juli 2010

...min dag i bilder

Dagen började med en liten sovmorgon och frukost på sängen
Åkte sedan till jobbet där en massa kontering vänta på mig, jag gör alltid det på fredagar, dvs spar det tråkiga till sist
Självklart hann jag med en kaffe i solen
Min kära chef (pappa) kom med hallon som blev mitt mellanmål :-)
Jag åkte en sväng till apoteket för att köpa ögonsalva för att laga mina ögon
Sedan blev det en flottig lunch med pappa, V och T, trevligt var det
Efter jobbet åkte jag och mamma en sväng till Erikslund, hon skulle köpa tofflor och jag var smakråd
När jag sedan kom hem blev det en lugn stund vid poolen
Jag badade fötterna och drack öl
Sedan tog vi bussen ner på stan för en middag på Real
Jag åt toastskagen till förrätt och lax till huvudrätt
Mattias åt cesarsallad till förrätt och burgare till huvudrätt
Sedan tog vi en promenix till stan, se så fint Västerås är på sommaren
På vägen ner på stan tog vi en turistbild vid slottet
Kvällen avslutades på Tabazco där J bjöd på goda drinkar

1 kommentar:

  1. Hej Elma! Kul att du hittade till mig =) Javisst har jag en bebis i magen. Beräknad i oktober, känns jätteroligt. Allt bra med dig nuförtiden?

    Hade så jättebra! Kramar Anna

    SvaraRadera