måndag 12 juli 2010

...varma måndagen


Idag har det verkligen varit tungt att jobba. Känns nästan som att dagen stod still. Det kanske är för att nästan alla har gått på semester och man har inte ens någon att ta en fika med. Ja ja så kan det vara.

Efter jobbet har jag och Mattias gått en sväng på stan. Jag shoppade en blus och ett par skor. Jag är supernöjd, blusen blir perfekt till hösten och bootsen lika så. Nu när jag har köpt ett par låga skor kanske jag hoppar Acnes pistoler, får se hur det känns när det börjar bli grått ute. Efter lite shopping åt vi lite italienskt sedan gick vi på en bio date. Vi såg Eclipse och den var verkligen super bra. Jag gillade inte tvåan så mycket, men denna var grym. Längtar efter sista filmen (som tydligen ska vara två).

När vi sedan kom hem var det bara att ta sig an sådant som man måste göra när man har hus och tomt. Jag vattnade alla växter och Mattias gjorde rent poolen. Han passade även på ta ett kvällsdopp då poolen visade nästan 27 grader. Härligt. Nu ska jag iaf börja läsa boken Sekter, spännande.

Hoppas alla haft en bra dag.
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar