måndag 5 juli 2010

...vågar jag???


Jag har länge sagt att jag skulle vilja ha en tatuering, men jag är så sjukt feg, inte för att den ska sitta på kroppen hela livet utan mest för att det ska göra så tokont. Nu har fina M tatuerat sig och det blev så galet snyggt och nu funderar jag på om jag också ska slå till. Vågade M så vågar väl jag? Eller? Hon påstod att det inte gjorde så ont. Hm :-) Jag har tänkt och göra ett hjärta eller klöver, hittade denna bild på nätet med både hjärta och klöver och jag gillar den massor. Jag vill även kunna bygga på den med eventuella namn på framtida barn. Frågan är nu vart den ska sitta? M kom gärna med tips och du, gjorde det verkligen inte ont?

Nu sitter vi och tittar på debatt, alliansen krossar de röd gröna. :-D

/E

1 kommentar:

  1. Hej söt!

    Jäklar vilken fin, den tycker jag absolut att du ska göra!! Klart det känns lite, men absolut inte ont. Tänk att nån gör små nyp på dig, värre än så är det inte. Och emellan nypen torkar dom ju så det är lugnt. Jag var förberedd på mycket mycket värre och blev verkligen förvånad att det inte kändes mer. Foten ska ju va ett av de känsligaste ställena också. Jag kunde lugnt ligga och snacka med Martin hela tiden. Dessutom tar ju såna här små så kort tid. Min tog 25 min så det där kanske tar 15 min.

    Placeringen är ju lite beroende på hur mycket du vill att den ska synas. Jag tycker att handleden är jättefint att göra på. Foten också såklart.:-) Även vristen och i nacken. Men som sagt allt beror på hur mycket du vill att den ska synas. Du kan ju placera den var som helst på kroppen. Helt osynlig typ på rumpan tycker jag känns lite onödigt dock. Min är ju synlig så fort jag inte har strumpor på mig, men skulle jag vilja dölja den även då så kommer jag bara sätta en plåster över.

    Var tror du att du vill ha den?

    Nu fick du en uppsats!;-) Puss puss

    SvaraRadera