fredag 2 juli 2010

...härliga värme

Bilder tagna för en pytteliten stund sedan

Jag kunde inte vara lyckligare. Sommaren är här, och det känns verkligen som att det kommer bli den bästa sommaren ever. Idag har jag fått jobba utomhus, på egen begäran. Jag har stått på en skylift och målat, getingarna har byggt bon överallt och attackerar så fort man närmar sig. Jag har aldrig blivit getingstucken, så jag vet inte hur det känns. Men min kollega M säger att de gör galet ont, så jag blir sjukt nervös och börjar då skratta Hela liften skakar och det känns som den ska välta. Men det har gått bra :-)

Nu sitter jag och Mattias vid poolen och inväntar vännerna S och E. Vi lyssnar på fotbollen på radion och nu har precis Brasilien åkt ut ur VM. Trist. Kommer bli en trevlig kväll och kanske den första kvällen som kan spenderas helt och hållet utomhus. Jag har på mig lång kjol för att skydda benen från alla galna mygg.

Ha en mysig fredag/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar