lördag 1 oktober 2011

...bebisens nya kläder

Söta kläder från Lundmyr, misstänker att den röda blir julaftonsklänningen :-)

Kläder från Pop och något annat som jag inte vet vad det heter.

Elmas nya mössa, yes ännu ett djur flyttar in i min garderob.

Idag har vi haft fullt upp hela dagen vilket faktiskt varit skönt. Natten har varit rätt jobbig med hemska magsmärtor som hållit både mig och Mattias vakna, trodde nästan ett tag att det var på gång men nepp, hon håller ett stadigt grepp där inne i magen. För att inte sova bort hela dagen tog vi oss till Ikea på förmiddagen med lillebror, han köpte bla. ny soffa och vi följde med som smakråd/bärhjälp (Mattias). Efter Ikea trippen åkte vi hela vägen till Vingåker, deras outlet brukar vara rätt kass men idag hittade vi massa skoj, Mattias handla lite koftor inför vintern, jag köpte en mössa och bebisen vår fick tokmycket nya kläder från bla. Lundmyr of Sweden och Pop. Vi köpte kläder i lite större storlekar då vi redan har så mycket smått. Nu är det bara för henne att kika ut, vi kunde inte vara mer redo. Vi har även hunnit åka förbi min kusin med familj som idag flyttade upp till Västerås, är så glad att ni är här nu. Jag lovar att ni kommer trivas som fisken i vattnet :-)

Imorgon ska jag och Mattias vara barnvakt åt lilla W, kommer bli myyyys.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar