måndag 31 oktober 2011

...kanske ont i magen?

Golvet is the shit här hemma :-)

Vår lilla tjej verkar ha det lite stökigt med magen och är därför jätte ledsen. Det hela började igår kväll och hon har sovit jätte oroligt. När det var dags för ammning där vid 6 tiden var hon jätte ledsen och slog bara bort bröstet. Jag har burit på henne hela förmiddagen och tillslut lyckades jag lägga ner henne i babysittern, tänkte då att hon skulle somna, men nepp. Så fort jag reser mig upp blir hon jätte ledsen, nu sitter en trött Elma på golvet och lyssnar på Frank Sinatra, gungar Freja och drömmer mig bort en stund. Förhoppningsvis ska jag lyckas ta mig till Mattias syster vid lunch, men om Freja fortsätter vara såhär ledsen kommer jag aldrig lyckas ta på mig några kläder.

Kram från en mycket trött Elma

1 kommentar:

  1. Prova semper droppar funkar min dotter vi slipper magont

    SvaraRadera