torsdag 27 oktober 2011

...igår

Tack och lov att mina föräldrar flytta ner på stan, då kan jag använda deras lägenhet som ammningsrum och blöjbytar ställe. Här använder vi deras matta som ett provisoriskt skötbord :-)

Fina paket till världens bästa pappa

Mattias nya kaffekopp, han är mycket stolt över den :-)

Jag hade gärna bloggat mer än vad jag gör men lilltösen tar upp all tid jag har. Igår var jag och Frejsan på äventyr utan Mattias. Jag hade inte kört bil på cirka fyra veckor men igår hade jag tillgång till bilen och åkte en sväng förbi mitt jobb (vårt nya office). Jag körde nog som en riktig fjolla i början, men efter ett tag släppte det. Efter besökte på jobbet tog vi oss ner på stan, shoppade lite presenter till pappan. Bröllopspresent och lite tidig farsdag present :-) Lika bra och passa på medan man har det i minnet, han fick alla presenter igår och blev mycket glad. Efter stan hämtade vi upp pappan och åkte för att kika på ny bil, imorgon ska det provköras. Kvällen bjöd sedan på en ganska missnöjd Freja och ett mycket trevligt besök av söta J. Kul att du ville kika ut, det var trevligt och slippa prata bebis språk för en stund :-) Kom gärna igen...

Natten har varit helt ok. Vi jobbar på nattrutinerna och det blir bara bättre och bättre.

/E

1 kommentar:

  1. Ja, det var supermysigt! Det får vi absolut göra om!

    Kram kram!

    SvaraRadera