måndag 31 oktober 2011

...måndag med sällskap


Frejsan i vagnen på väg hem till Linda med familj. Fortfarande lite höstlov kvar på träden, härliga färger...

Mamman var lite för varmt klädd på vägen dit, nåja...

Bästa sällskapet på vägen hemåt

Dagen som började rätt jobbigt med en missnöjd liten tjej har under lunchen och eftermiddagen varit mycket mysig. Jag lyckades tillslut klä på mig och ta mig hem till Mattias syster, där blev jag bjuden på lunch och Frejsan sov i vagnen. Så himla skönt och få träffa en vuxen människa :-) Tack Linda för lunchen. Barnen var på myshumör och båda fick hålla i Freja, Thea ville spela spel och vann varje gång, jag tror dock hon fuska... När det sedan var dags för hemgång fick jag sällskap, det tyckte jag om. Nu väntar besök av M-Å och B.

Trevlig kväll/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar