torsdag 13 oktober 2011

...lite mer rutiner

Dagarna går i ett här hemma och vi börjar lite smått få rutiner kring vår lilla tjej. Hon är så snäll och de få gånger hon gråter har vi nu börjat lära oss vad det beror på. Idag var även BVC här för ett besök och vägde vår lilla tjej som gått upp 400 gram. Det var så skönt att höra, mjölken i mina boobies är inte kass vilket gör mig tokglad. Jag vill gärna amma så länge som det känns rätt, och just nu är målet 6 månader. Självklart kommer vi ge ersättning någon gång när det krisar men så länge ammningen funkar känns det dumt.

Elma i mjukiskläder och Freja i vagnen

Freja har so far inte varit något jätte fan av Buggan. Men idag efter frukost tog vi oss ut på en promenad i höstsolen och det gick prima. Vi promenixade i cirka 1,5 timmar och lillan sov hela tiden. När vi sedan kom hem fick vi även en liten stund för en fika ute i solen.

Jag älskar verkligen att vara mamma, min lilla tjej har gjort mitt liv komplett.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar