måndag 24 oktober 2011

...en härlig morgon

Jag, min kaffe, min bok och en underbar liten sovandes dotter denna måndag morgon

Idag blir lilla Freja tre veckor. Helt galet va dessa tre veckor gått fort och vad mycket som hänt med lillans utveckling. Hon är nu en väldigt vaken tjej som både lyssnar och tittar när man pratar med henne. Det är så härligt.

Idag fick morgonen en underbar start. Freja vaknade som vanligt vid halv sju, blev ammad och somnade sedan om. Jag fick då tid att plocka fram min bok och läsa ett helt kapitel, jag hann även med två koppar kaffe och det bästa av allt var att min lilla tjej låg bredvid mig i sängen hela tiden och snarkade så sött. Nu har hon precis blivit ammad igen och denna morsa ska passa på och snygga till sig lite. Just nu regnar det, men jag hoppas att det ska avta så vi kan komma ut en sväng.

Njut av måndan kära ni.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar