fredag 17 februari 2012

...dagens jag + fem min. metoden update


Jeans, t-shirt och ett skärp som dök upp idag när jag städa. Känner mig frusen som tusan idag, men trotsar det och skuttar runt i t-shirt :-) Håret har jag som alltid satt upp i en tofs, och för att piffa till det lite döljer jag hårsnodden med hjälp av mitt egna hår som jag snurrar ett varv runt själva snodden.

Vi började med fem minuters metoden igår kväll efter rekommendationer från BVC. Freja somnade efter cirka 30 minuter, vaknade igen runt 23:30 och vi körde då samma sak igen och då tog det 20 min, vaknade runt 3:30, fick mat och somnade sedan om till cirka 6:40. Helt sjukt, så bra har vi inte fått sova på typ 2 månader. Det var så klart sjukt jobbigt, men för en gång skull gav jag inte upp, tror detta kan funka. Håll tummarna för oss.

Kram/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar