lördag 25 februari 2012

...lördagens elma


Alltså allvarligt talats skulle jag behöva torka av spegeln och sedan skulle jag behöva uppfinna en ny pose, jag ser ju sjukt löjlig ut. Men vet ni en sak, det bjuder jag på. Älskar min nya fina tröja, den är mjuk och mysig och det bästa av allt är nog den härliga färgen. Jeansen sitter fortfarande kanske lite väl tajt då jag pressat ner mitt fläsk i ett par 24:or men det gör inte heller något, snart kommer de passa perfekt :-)

Bjuder inte bara på en dagens outfit idag...

Humör: Ett strålande sådant.

Gjort: Ätit Amrican pancakes till frulle.

Planer: Köpa present till N, gå på kalas och spana in Mello.
Ser på: Nyhetsmorgon med Jesper, han är grym.

Dricker: Har druckit kaffe och lemonad.

Bästa: Att det är helg.
Sämsta: Finns inget sämsta, eller jo kanske att huset behöver städas.


/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar