lördag 18 februari 2012

...nytt till mig själv


Nu för tiden känns det som att jag oftast köper något till Freja eller något till hemmet så idag tycket jag att det var dags att tänka på mig själv :-) Har varit på jakt efter de perfekta jeansen i typ hundra år nu, fick världens bästa hjälp inne på Levis och fick därför med mig ett par jeans hem. Har troligen alltid tidigare köpt fel storlek, dvs. för stora för att jag inte bett om hjälp, men dessa sitter som en smäck. Ni får nog se dem på inom kort. Batikmönstrade toppen på bilden ovan fick också följa med hem, invigs kanske ikväll då vi ska hem till ett par vänner på middag.

Trevlig kväll.

/E

2 kommentarer:

  1. Älskar tröjan! Vart har du hittat den? KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tröjan är från något så otippat plejs som Kappahl :-) Spana in den vet ja, den finns nog inne på deras webbshop.

      Kramar/Elma

      Radera