tisdag 7 februari 2012

...vår tisdag



Tillbax där hon hör hemma

Måste erkänna för er att jag inte klarade av att ha Freja i sitt egna rum igår. Vi la henne i sitt rum och när hon till slut hade somnat bröt jag ihop och bölade som en liten fjolla i soffan, tanken på att hon som är så liten skulle sova så långt bort gjorde mig jätte ledsen så jag övartalade Mattias att hjälpa mig att bära in hennes spjälsäng medan hon låg och sov i den :-) I know, jag är crazy, men är man mamma så är man. Nog om det.


Vår kväll spenderas som på bilden ovan

Idag har vi spenderat några timmar hos min kusin, det var tokmysigt och som vanligt gick tiden allt för fort. Vi snackade massa strunt och Freja underhöll oss, lillan var på strålande humör och S fick till och med hålla i henne utan att hon blev ledsen. Jag och Freja åkte sedan en snabbis till Erikslund, jag var tvungen att fixa en liten sak. Här hemma har hon fått bada, äta mat och alldeles nyss somnade hon i Mattias famn. Vi ska spendera kvällen med att studera Sova Hela Natten och bläddra i Elle Interiör. Kaffet håller oss vakna en liten stund till :-)

Trevlig kväll

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar