måndag 6 februari 2012

...morgonstund


Sötast i världen

Freja premiär sov i sitt rum inatt och det gick över förväntan. Trodde hon skulle vakna varje timme, men nepp hon vaknade 23.30 och sedan 02:45, efter lite mat somnade hon om utan problem. Hoppas det går lika bra inatt då jag och Mattias ska sova i vårt egna rum som ligger på andra sidan huset.

Nu sitter iaf jag och lillan i soffan och myser. Hon borrar ner sig i mitt täcke och vill att jag ska leka titt ut. Min skatt.

Idag skulle vi egentligen myst med min kusin och hennes små troll, men lilla A har varit magsjuk under helgen och kusinen ville inte riskera att Frejsan bli smittad. Så därför träffas vi imorgon istället. Jag och Freja ska istället försöka ta oss ner på stan för att styra upp lite saker :-)

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar