onsdag 8 februari 2012

...dagens jag


Oj va bilder på mig, men de bjuder jag på. Är man söt så är man :-) Hehe, fånar mig lite som ni märker. Är på tok bra humör idag. Freja tyckte vi skulle stiga upp 5 imorse och så fick det bli, trots det är det en pigg mamma som kikar in här. Nu sover hon iaf sin förmiddagsnap, dock hör jag att hon börjar vakna till liv igen. Ska ge henne lunch och sedan ska vi träffa Frejas mormor på staden.

Just ja, en liten Anna Wahlgren (sova hela natten) uppdatering. Läste i boken igår och ärligt talat så tror jag inte hennes metod passar oss. Får se vad vi hittar på, de senaste tre-fyra nätterna har damen bara vaknat 2-3 gånger vilket är en förbättring... Håller er uppdaterad om vad vi hittar på.

/E

2 kommentarer:

  1. Vad fin du är! Den där toppen stod jag och höll i på HM häromdagen, himla fin. Ångrar mig nu att jag inte köpte den.

    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Oh tacka söta du. Jag tycker om den massor. Lite kort, men ett linne under döljer magen :-)

    SvaraRadera