måndag 27 februari 2012

...new in


Har aldrig tidigare nätshoppat från Zara men måste verkligen säga att jag är mer än nöjd. Kläderna jag beställde kom inom ett par dagar och det bästa av allt, de levererades till dörren. 49 kr kosta frakten och hela vägen fram till dörren, amazing.

Frejas kläder var super fina, dock är de i storlek 74 vilket fortfarande är lite stort. När jag ändå beställde kläder till henne kunde jag inte låta bli detta fina halsband till mig själv. Köper väldigt sällan accessoarer men kunde inte motstå dessa härliga pasteller.

Nu promenix.

/E

2 kommentarer:

  1. Vilket fint halsband!!
    Gick direkt in på Zaras hemsida för att beställa, men hittar det inte. När beställde du och från vilken avdelning var det? Vill så gärna ha ett...
    Tack-kram!

    SvaraRadera
  2. Hej du!
    Det verkar onekligen som att det är slutsålt. Spana i butik om du har någon sån i närheten.
    Kramar/E

    SvaraRadera