söndag 11 mars 2012

...en söndag med solsken



Vilket underbart väder vi haft idag. Det är ju inte klokt att det typ var + 10 grader och att det faktiskt fortfarande bara är mars. Vi har spenderat större delen av dagen utomhus. Kan man annat göra när solen värmer? Vi vaknade tidigt som vanligt, denna gång tidigare än vanligt då Freja hostar och är snorig, lilla skatten. Sedan fick jag inviga mina löpardojjor, 40 min som kändes som 3 timmar :-) Mattias tog en promenad med Freja i vagnen medan jag sprang och fick sedan en egen löpstund. Vi tog även en promenad vid vattnet, så mysigt. Köpte en varsin kaffe, fann lä och njöt av solen. Vi har även hunnit fika med mina päron och med Mattias mamma och L. Nu har vi en ledsen tjej här hemma och vi hoppas att hon snabbt kvicknar till, gör ont i mammahjärtat när skatten är krasslig.

Hoppas ni njutit av våren.

/E

5 kommentarer:

  1. Skaffa en nässug och sug rent näsan. En av de bästa sakerna man kan ha som småbarnsförälder. Finns på Apoteket och fungerar kanon.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har vi gjort nu och det är vår bästa vän (Frejas också fast hon inte vet om det, hehe). Kram/E

      Radera
  2. Er vagn är så läcker! Bugaboo lanserar nu en vagn med offwhite botten och svart topp på svart chassi, en vagn helt i min smak. Hur tycker ni att det är att ha en ljus vagn, är lite orolig att det ska vara opraktiskt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Ellen!

      Jag var super orolig att vagnen skulle vara opraktisk och bli skitig på några veckor. Men nepp, den har klarat sig prima och so far är det inte en enda liten fläck. Tyget är ju så pass tåligt och kommer man åt någonting med vagnen så har det bara varit att ta en fuktig trasa och torka av. Jag är så galet nöjd med vagnen och kan inte för något i världen tänka mig en annan vagn.

      Den vagnen du beskriver låter mycket fina :-) Bara att slå till tycker jag.

      Kramar

      Radera
    2. Tack för ditt svar! Vad skönt att höra, då finns det inte några tvivel kvar :)

      Radera