fredag 9 mars 2012

...vilken dag


Gosaken i min famn för en liten stund sedan

Freja mår nu mycket bättre och febern är borta. Hon är sitt vanliga pigga jag och bjuder på både skratt och leenden. Dock är hon fortfarande lite svårmatad men det kommer nog snart.

Idag var det återigen dags för pappan i familjen att vara hemma med Freja. Dom har haft en helt underbar dag och Freja har varit på topp hela dagen. Mamman däremot har haft en ganska stressig dag med många konstiga händelser, kommer inte gå in på alla här.

Har hunnit med ett intressant möte på jobbet, slitit ihjäl mig med att hinna stämma av konton inför bokslutet som styrelsen vill ska vara klar nästa vecka vilket för min del är helt omöjligt, men jag gör så gott jag kan. Sedan har jag hunnit med ett träningspass på företagets fina nya gym, Mattias och Freja gjorde mig och en kollega sällskap. När det var dags för hemfärd valde jag att åka en annan väg hem än den jag brukar, det skulle jag inte gjort då jag krocka. Helt och hållet idioten i den andra bilens fel då han inte blinka, men jag blev så chockad så jag var bara helt tyst när han stanna. Jag tog hans nummer och åkte sedan därifrån. Allt gick bra med mig, och Freja var med Mattias i den andra bilen så inga skador på människor som tur är. Bilen är det svårt att se hur den ser ut då det var mörkt, men det visar sig imorgon.

Har nu kastat i mig en kall öl, en smarrig kebab tallrik och nu ska jag mysa med min stora älskling. Har myst med den lilla älsklingen fram till nu, hon ligger nu i sin säng och somnar nog när som helst.

Hoppas ni haft en fin fredag, och förlåt för världens längsta och rörigaste inlägg. Men jag är lite virrig efter dagen.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar