fredag 2 mars 2012

...första dan på jobbet


Mitt nya fina office

Vilken konstig känsla att stiga upp 05:30 för att göra sig i ordning för att sedan bege sig till jobbet. Jag var pirrig i magen, nästan som första dagen på en ny skola. Jag var nästan nervös och kände mig nästintill som en ny anställd, men alla dessa känslor var helt onödiga för det var helt fantastiskt att komma tillbaka till jobbet och träffa alla härliga kollegor, många nya killar som har börjat och som jag nu äntligen kan lära känna. Jobbade på som en tok och fick super mycket uträttat vilket är härligt.

Saknaden till Freja var E N O R M och jag höll nästan på att gå sönder. Jag ville ringa till Mattias hela tiden men ville inte att han skulle tro att jag inte lita på han, för det gör jag verkligen men jag vill bara inte missa något som lillan hittat på. Jag stämplade ut exakt kl 16 och 15 minuter senare var jag hemma, att se min lilla solstråle efter nästan 10 timmar utan henne var den bästa belöningen ever. Jag bara bubblade av lycka och när hon log mot mig kom tårarna. Härlig att ha saknat henne, då inser jag ännu mer hur mycket jag älskar henne.

Grattis till min älskling som idag blir hela 31 år. Älskar dig.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar