onsdag 21 mars 2012

...usch


Idag är det ingen bra dag. Jag är så trött och känner mig bara allmänt slutkörd, att huvudet vill sprängas är inte heller så festligt. Inget har liksom gått min väg idag och lillan har spenderat natten med att böka så sömn är en bristvara. Jag har idag känt mig som världens sämsta mamma. Jag har inget tålamod och så fort lillan blir ledsen vill jag bara gråta, jag har knappt haft ork att trösta henne. Försökte sova en stund på förmiddagen för att orka med mig själv och Freja på bästa möjliga sätt, men Freja tyckte att vi skulle vara vakna och så fick det bli.

Jag skulle verkligen behöva sömn, jag skulle kunna betala dyrt för att få sova från 20.00 - 8.00.

Har idag varit med Freja på BVC för 6 månaders sprutan och ett läkarbesök. Hon växer som bara den och allt utvecklas precis som det ska. Sprutan var hemsk och jag fick hålla fast lillan, hon fick båda sprutorna samtidigt och blev så klart helt förstörd. Jag klarade mig utan att gråta inne på BVC, men så fort jag kom ut till bilen och Freja grät började min tårar. Nåja, så här känner säkert alla mammor. Jag klarade iaf av det och jag är super stolt över mig själv. Skulle åkt till min kusin efter besöket men hade glömt skötväskan hemma i hallen, suck!

Snart kommer Mattias hem och då blir det Freja fritt för min del, jag packar in mig i bilen och åker en sväng till ICA Maxi.

/E

6 kommentarer:

  1. Moje drago bebce slatko naljepse na svijetu smjesko ljubim je milijon puta pussa

    SvaraRadera
  2. Gumman då... Freja får sova i vårt rum i helgen.:) Kan hon inte sova borta någon natt hos mormor/farmor så ni får sova ut en natt. Eller så kan ni väl ta en natt vardera i gästrummet med öronproppar. Ni är starka iaf och har ju världens finaste tjej! Kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nästa helg är målet att lämna henne hos mina föräldrar en natt, får se om jag klarar av det. Känner mig inte riktigt redo än. När lämnade ni bort lilla O över en natt första gången?

      Tack för dina peppande ord, de behövs. Kramar

      Radera
  3. Znam nije lako med sprutan men det är bara att bita ihop:)Kad se melwo sunetijo var inte kul att vara med om. Masalla freja velika cura, sååå sött:) puss på din fina leende:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh tack Emira, snart får du en egen liten söt tös. Kram

      Radera