torsdag 15 mars 2012

...gul och blå


Idag hängde vi på Erikslund några timmar, det gjorde visst Maria Montazami också. Hon lanserad något läppstift och hela Västerås mammalediga mammor var där och skulle fotas med henne. Vi hade varken lust eller ork och såg henne bara på håll, hon är rätt svår att missa då hon typ är 2 meter lång :-)

Vi har haft en mysig dag med shopping, fika och en massa struntprat. Jag fick med mig lite gult och blått hem som kommer invigas inom kort, eller det blåa är nog mer någon mörk turkos färg men blev väldigt blått på bild.

Vill även skicka all kärlek till min underbart fantastiska mamma. Du är den bästa av dem alla och varför du får denna hälsning det tror jag du vet. Imorgon får du mysa med Freja på egen hand några timmar.

Nu mys med lillan, jag får passa på innan Mattias kommer hem. Han kommer hem senare idag och har paxat Freja innan hennes läggning :-)

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar