onsdag 26 december 2012

...chhatwal & jonsson och guide to manhattan

Idag var det dags att spana in utbudet på staden när mellandagsrean drog igång och vet ni, jag hittade ingenting. Kanske den sämsta rean någonsin, dock får jag lite panik när det är så mycket folk, hänger det perfekt plagget framför mig så ser jag det inte då alla människor distraherar mig.

Nåja, vi åt en god lunch på Systrarna och därefter fann jag innerkuddar i dun och ram till det nya som flyttat in i hemmet. Kuddfodralen från Chhatwal & Jonsson fick vi från mina föräldrar och planschen levererades av min bror. Snacka om fina julklappar..


Hur fina är inte de nya kuddarna? 



Skatten provsitter soffan efter att kuddarna fått sin plats. Tror till och med hon sitter och kikar på Lady & Lufsen när bilden togs.



Tadaaaaa.


Och yes, jag vet att man fortfarande ser att bilden varit rullad. Hade inte tålamod att vänta och ramade därför in den, hoppas att den hänger till sig inom några dagar. Annars får vi ta ut den och slänga på någon tyngd.


Och så från en annan vinkel.

Hoppas ni haft en fin annandag, imorgon är det vardag igen. Dröjer dock inte länge innan vi ska fira igen, Mattias ordnade idag med catering från Limone inför nyår så vi slipper slava i köket och bara kan njuta av att det nya året är på ingång.

/E

1 kommentar: