onsdag 12 december 2012

...pepparkaksgubbe

Okej en sak har jag nu lärt mig inför nästa års Lucia, var inte ute sista sekund när du ska fixa Lucia outfit till skatten. Jag var in på ICA Maxi, H&M, Lindex och Kappahl och det jag fann i skattens storlek var nedanstående pepparkaksgubbe dräkt. 

Nästintill allt var slut i storlek 86 (dräkten är i storlek 80), fanns några tomtemor kappor kvar men äsch hon ska ju bara ha den hemma när vi ska lussa för Frejas mormor och Mattias. Jag tror hon kommer va en super söt liten pepparkaksgubbe min fina skatt.


Vi komma, vi komma från pepparkakeland. Så brun så bruna vi vandra hand i hand. Går den så? :-) Måste googla inför morgondagen...


Gillar att knapparna är färgglada, som små Smarties.


Förra året var skatten den finaste lilla tärnan i hela världen. Herre gud, är det redan ett år sedan hon hade storlek 62 i kläder och kunde varken sitta eller stå. Overkligt.

Nu ska jag kika på Bonde söker fru.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar