onsdag 5 december 2012

...vilket oväder

Hej i stugorna!

Men usch vilket väder. Hade egentligen tänkt att vara i skolan idag men barnvakten är billös och tur var väl det, tjejen jag pluggar med bor i Enköping och alla bussar till och från Västerås var visst inställda så hon kunde inte ens ta sig till skolan.

Jag fick även precis höra att vägen ut till oss är så igensnöad att den är avstängd tills dom lyckats fixa fram plogbilar. Min bror var nämligen på väg hit för en fik och blev stoppad och ombedd att vända då vägen inte var körbar.



Jag är lite extra glad idag att jag får sitta inomhus, försökte få skatten att somna men hon verkar ha andra planer. Jag hade gärna pluggat lite men det får väl bli en annan gång.


Freja tycker det verkar så kallt ute så hon slet loss luvan på jackan och kom knatandes med den på. Älskade unge, känns lite trist att inte kunna leka ute men vi spar det till imorgon.

Hoppas ni har det bra trots detta kaosväder.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar