tisdag 18 december 2012

...hur kul?

När man haft en natt med lite sömn krävs det inte speciellt mycket för att man ska börja fnittra. 

Idag när Freja öppnade sin kalenderklapp som var ett pussel med en klocka i mitten började jag skratta så tårarna rann. Skatten bara tittade på mig och trodde nog jag hade blivit galen.


Finn två fel :-)

Ja jag vet att jag är super löjlig och att visarna så klart ska föreställa grisens ben/fötter inte vad jag vad det heter men jag såg bara en enda sak framför mig, med lite fantasi tror jag ni säkerligen kan lista ut vad. Jag kände mig som världens galnaste förälder som hade köpt detta pussle/klocka till min skatt. Så snart Mattias kom hem visade jag klockan för honom och han utbrast: Vad i helvete... Efter ett tag kom han på vad det skulle föreställa. 

Nåja, trött mamma. Då får man skratta åt såhär fåniga saker.

/E

2 kommentarer:

  1. Jag skrattar jag med! Men herregud så likt det var. Är du säker på att det var ett barnpussel ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, jag är inte helt säker :-) Tur att Freja inte förstår ännu. Kramar

      Radera