tisdag 4 december 2012

...karlsgatan 2


 Vår lilla skatt stökar mer än någonsin på nätterna, det medför en trött Freja och en Elma med mycket litet tålamod. Det går då inte att spendera en hel dag här hemma, skatten gnäller och jag blir mer eller mindre tokig i skallen av allt gnäll..

___

Hade först planerat att spendera dagen utomhus med skatten men vädret ute var grått, blåsigt och - 15 grader vilket för min del kändes lagom kul. Därför tog jag mig ner på staden och eftersom mamma inte hade varit och kikat på Wallins utställning ännu men gärna ville tyckte jag att en dag som denna passade perfekt för ett besök på Karlsgatan 2.



Det bjöds på flera utställningar på Länsmuseet, den roligaste av dem alla var kanske inte den på bilden, men pepparkakshusutställningen var trevlig.
Klänningar överallt... 
Tänk om man hade fått gifta sig i någon av dessa skönheter?

Peace

Såhär glad och rufsig i håret är man om man sovit i vagnen och sedan får man en Ellas när man vaknar.

Hoppas ni haft en fin tisdag...

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar