söndag 30 december 2012

...plisserad


Jag har alltid älskat plisserade kjolar, till och med kjolen på min brudklänning var plisserad. Det händer liksom något med fallet och jag känner mig lite som min mamma back in the days :-) På nästan alla foton på henne från 70 - talet bär hon plisserade kjolar eller klänningar..

 Jag har inte lyckats hitta något på rean till mig själv förutom denna klänning, den kommer från Bik Bok och jag slog till på ännu en fast i en annan färg, 150 pix är ju minst sagt ett fynd.

 Har haft en så fin dag. Hämta skatten runt lunch och den glädjen när hon såg oss i dörröppningen var oslagbar, så häftigt att se hur mycket vi betyder för henne. Mor och far bjöd oss på smarrig lunch och återberättade Frejas timmar hos dem. När vi befann oss hos mina föräldrar fick jag en inbjudan till en spontanfika med fina Johanna (hon har börjat blogga igen efter ett litet uppehåll) som jag mer än gärna tacka jag till, några timmar skitsnack är aldrig fel :-) 

Nu blir det lite Gossip Girl.

/E

1 kommentar:

  1. Tack för idag fina, riktigt mysigt! Sprang in och kapade en klänning jag med. Superfin!

    SvaraRadera