torsdag 14 februari 2013

...alla hjärtans dag

Hade helt missat att det var alla hjärtans dag idag. Blev påmind om det när jag slog på TV:n och Nyhetsmorgon hade något typ av kärlekstema, sedan bombas ju Facebook av kärlekshälsningar så hade nog inte missat det trots allt. 

Jag och Mattias har aldrig gjort någon större sak av alla hjärtans dag. Jag tycker nog mest det är lite fånigt, det ska köpas presenter hit och dit och ärligt talat så har året 365 dagar och jag tycker varje dag är alla hjärtans dag. 

Jag har ju min egna fina familj och dagligen får jag kramar, pussar och fina ord från min stora skatt. Min lilla skatt kramar och mig med hennes små knubbiga armar och jag bubblar av lycka. 


Mina två fina älsklingar, en liten Freja på dryga 2 veckor.

Nåja, alla kan ju inte va som mig och tur är väl det. Då hade ju inte alla hjärtans dag funnits. Jag hoppas ni hoppar över alla blommor, choklad och nallebjörnar och ger den ni tycker om en extra stor kram. Det är väl ändå den bästa kärleksförklaringen i världen.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar