tisdag 26 februari 2013

...tisdagsshopping

Hej i stugorna..

Hoppas ni haft en fin tisdag, här har dagen bjudit på ett effektivt arbetspass, en trevlig lunch med världens härligaste D, därefter lite mera jobb, sedan plocka upp skatten och bege sig till min underbara kusin som bjöd på både mat och fika. Vi ville självklart spana in bokrean vilket vi också gjorde. Nu sover skatten och jag kikar in här samtidigt som Maria och Mindy underhåller.

Hade egentligen bara tänkt att köpa lite böcker till skatten idag, men något kom över mig och jag blev som tokig och shoppade järnet till mig själv. Hm...

 Förut handlade jag alltid bas t-shirtar på MQ, men när modellen byttes ut har jag bara letat och letat efter de perfekta bas t-shirtarna. Har fortfarande inte funnit dem, men dessa från HM funkar faktiskt helt ok. Rätt tråkig kvalitet men priset är ju därför helt ok. Köpte på mig ett gäng då alla mina t-shirtar mer eller mindre är förstörda då skatten kladdat på dem.


Har länge varit sugen på denna tröja från H D, dock har jag velat fram och tillbaka om färgen. Tänkte först ta en vit men äsch snart är det vår och hur härligt är det inte med aprikos då? Tröjan är ljuvlig och den kommer invigas mycket snart.

 Japp, det blev också en oxford skjorta från Gant. På bild ser den bedrövlig ut, men den satt verkligen jätte fint på.

Jag vet inte riktigt vad som tog åt mig idag, jag gick bananas helt enkelt. Fick även med mig lite annat smått och gott men äsch, det tar vi en annan gång :-)



Bokrean gjorde oss mycket besvikna, men lite fick vi med oss hemåt. 

Nu har jag precis målat naglarna, Mattias har tagit fram lite att smaska på och vi diskuterar lite inredning. Är mycket nöjd med denna tisdag.

Hörs senare.

/E

2 kommentarer:

  1. Lite nyfiken vart man hittar den fina tröjan från H D?

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tröjan kan du köpa hos Tullhuset här i stan, annars finns den hos bestofbrands.se. Kram

    SvaraRadera