söndag 3 februari 2013

...quilted jacket




Har börjat leta lite efter en vårjacka. Vill ha en fin klassisk modell men som även funkar för utelek med skatten. Hade först bestämt mig för en jacka från Barbour men så fann jag de på bilderna ovan från Gant och Lexington och nu kan jag inte bestämma mig, I - landsproblem I know. Här i Västerås vet jag inte riktigt om jag kan köpa Barbour någonstans, Lexington och Gant finns ju. Därför undrar jag hur Barbour är i storlekarna i fall jag skulle beställa en på nätet, någon av er som kanske vet? :-)

Kram/E

6 kommentarer:

  1. Tycker du ska sattsa på en Lexington, även om barbour är klassisk och du säkerligen kommer kunna stoppa in i garderoben i några år för att sedan ta ut den och den är lika modern som nu. Men själv tycker jag de är roligare att köpa lite billigare & fler sen är jag en Lexington nörd och tycker den skulle passa dig perfekt ;)

    SvaraRadera
  2. Satsa på Barbour! De håller så hög kvalitet och är gjorda för utomhusaktiviteter. Vi har dessa jackor + oljerockar från Barbour och de är helt i en klass för sig :-)

    Barbour kan du köpa hos "Frändesta" nere på köpmannagatan där de är mycket trevliga.

    SvaraRadera
  3. Babour finns i Västerås i en butik som ligger nära savoy Samma gata som savoy i en liten butik där

    SvaraRadera
  4. Babour finns i Västerås i en butik bredvid Max och Moa /

    SvaraRadera
  5. Oh tack för era tips, ni är bäst. Jag ska ta mig till Frändesta i helgen och spana in en Barbour jacka :-)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Tack snälla Elma! Jadu, hemlighet. Bra smink kanske, haha:)
    Så fina jackor! Hoppas du hittar den rätta:)
    Kram!

    SvaraRadera