tisdag 10 januari 2012

...en tisdag



Ännu en present till Freja (tack söta kusin)


Mitt reafynd, kavaj för 150 pix och döskallar som ska sitta i öronen.

Idag har jag spenderat dagen med finaste kusinen S. Vi står varandra super nära och hon är nästan som en storasyster för mig, jag är så glad att du nu är så nära och att vi kan umgås så ofta som vi gör. Nåja tanken med detta inlägg var att berätta om vår dag, jag och Freja har shoppat, fikat och hälsat på Carpi (mitt jobb) idag. Freja har mestadels sovit i vagnen och jag har fått vuxentid med S, på jobbet var hon vaken och på sitta absolut bästa humör. Charmade alla stora snickare ;-) Insåg idag när jag var in att jag faktiskt saknar mitt jobb lite, grabbarna jag jobbar med är så härliga och gör att jag trivs som fisken i vattnet fast jag är den enda tjejen.

Hoppas alla haft en härlig tisdag.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar