fredag 20 januari 2012

...mamma på spa


För några veckor sedan fick jag present från min Mattias att få spendera några timmar på spa och idag var det äntligen dags att bege sig till Hässlö Spa för några timmars lyx, och lyx var det verkligen. Jag fick tid att läsa en bok, koppla av, njuta av en 80 minuters massage, duscha utan att någon liten människa kikar på mig och framför allt fick jag bara vara Elma för en liten stund. Jag fick även sakna Freja vilket jag tror är väldigt viktigt, när jag sedan kom hem och såg min lilla skatt med det finaste leendet i världen dog jag lite. Har iaf haft en tokmysig fredag so far. Nu sover skatten och vi myser i soffan med ett glas vin och slötittande på tvn.

Njut av den kommande helgen kära ni

/E

1 kommentar:

  1. Härligt! Egentid är viktigt (även om man inte är så himla bra på att ta sig tiden till det tyvärr..) Men imorgon bär det av för oss med! Då ska vi njuta ordentligt! Ha en jättemysig helg! Kram

    SvaraRadera