måndag 16 januari 2012

...måndag


Buggorna på Björnön

Natten har varit någorlunda ok, vi är nog lite för bortskämda när det kommer till sömn då Freja faktiskt har sovit rätt bra sedan födsel, nåja det är väl såhär det ska vara på nätterna när man har en lite tremånaders bebis.

Idag har jag och Freja mött upp M och W på Björnön för en långpromenad och en fika. Flickorna i vagnarna skötte sig exemplariskt och mammorna fick tjattra på i lugn och ro. Nu är vi hemma och myser, Freja jollrar och jag underhåller henne med allt färgglatt jag kan hitta här hemma :-)

Hoppas ni har en mysig måndag

/E

5 kommentarer:

  1. Cao Elma =) Sökte på google något och din blogg kom upp.. Htjela sam te pitati za Bugaboo kolica. Är sugen på att köpa offwhite pa sam te htjela pitati dal se prljaju brzo? =) Isf kör vi på all black.. Hvala unaprijed =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Cao cao! Jag trodde min vagn skulle vara en katastrof och att jag skulle få kemtvätta den varje vecka, ali iskreno da ti kazem färgen är väldigt tålig. Imam nekoliko prijateljica sa crnim Bugaboo och alla deras är typ solblekta, så kör på Offwhite, det kommer jag köpa igen när vi köper en Bugaboo Bee till Freja.

      Lycka till.

      /Elma

      Radera
  2. Aha znaci neprlja se brzo :) suuper :) isto Sam malo razmisljala kad bebis bude malo vece da neisprlja kada bude jelo nesto hihi posto je svijetlo... måste säga da vam je Kuca jättefin :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan ju köpa mörkare ligg/sitt del och bara ha ljus sufflett. Puno ti hvala, det tycker vi också :-) Kram

      Radera
  3. Tako sam i ja mislila, nadam se da ce biti snyggt med svart bas o offwhite sufflett. Nema na cemu ;) Jel to vi intar svoju byggfirma? Da znam kome da se obratim kada nademo tomt sto nam pase :))

    SvaraRadera