måndag 23 januari 2012

...vår dag


Min terapi

Då killen från IVT självklart inte kunde ge oss en exakt tid när han skulle dyka upp fick jag och min lilla dam hålla oss hemma, och då han dök upp runt två tiden fick vi en heldag här hemma. Freja var lite skum precis när hon vakna men har större delen av dagen varit min lilla ängel, hon har nu börjat skratta på riktigt och jag gör allt i min makt för att stimulera fram det :-) Jag har även passat på och kladdat lite på papper under de få sovstunder hon haft, jag tycker verkligen om att rita, det är liksom lite som terapi. Det är inga mästervärk men jag får rensa skallen vilket är tokskönt. Nu är även pannan fixad och värmen i huset kommer så småningom stiga, skönt.

Hoppas ni haft en härlig måndag.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar