måndag 30 januari 2012

...växa ur


Paket två innehåller bla. denna söta klänning från Lundmyr.

Jag tänkte att jag skulle göra ett försök och sälja lite av de kläder Freja redan vuxit ur, vissa av kläderna har hon dubbelt upp av därför säljs storlekar hon inte vuxit ur. Jag har sparat så mycket kläder och spar jag allt så kommer Freja behöva en klädkammare innan hon fyller 1 år. Alla kläder är i typ nyskick och använda några få gånger, vissa kläder är inte använda någon gång då det inte hunnits med. Kläderna kommer bla. från Polarn och pyret, Kappahl, Lindex, H&M, Lundmyr, mfl. Jag har tänkt att sälja två storlekspaket, ett med storlek 50 och 56 och ett paket med storlek 62, 68 och 74. Jag kan maila en gruppbild på kläderna, kommer absolut inte fota varje plagg för sig. Jag kan också skicka kläderna och då står köparen för frakten.

Paket 1, storlek 50 och 56 innehåller följande:

7 bodys från blandade märken
5 pyjamas från blandade märken
5 par byxor från blandade märken
1 overall
1 jacka
2 st klänningar
1 set med tunika och leggins
1 kofta
2 mössor
10 par strumpor

Prisidé: 400 kr (cirka 17 kr per plagg, mössor + strumpor ej inräknat)

Paket 2, storlek 62, 68 och 74 innehåller följande:

2 bodys
1 pyjamas
1 omlottröja
1 par hängselbyxor
9 klänningar

Prisidé: 300 kr (cirka 21 kr per plagg)

Om ni är intresserad så kan ni maila på elma.ahlin.bilalovic@gmail.com eller lämna en kommentar.

Må gott/E

3 kommentarer:

  1. Men ska du säga! Du har ju underbart hår! Men tack så mycket för de orden ändå, blir jätteglad =) Var först lite tveksam till mitt klipp men vad tusan. vill jag ha långt hår igen så växer det ju ut på några månader, så det känns lugnt =)

    Haha ja men absolut! Tänkte jag skulle prova även där eftersom blocket segade lite. Och har redan fått en intresserad på tv-bänken som sett den på bloggen. En kompis till mig men ändå =)

    Åh de där paketen skulle jag lätt köpa om det inte var så att Meja är några storlekar större, + att vi spart så mycket själva. Men prova att lägga ut på blocket annars. Har sett att folk lägger ut barnkläder där. Det skulle nog gå som smör i solsken. Kan tänka mig att det är en hel del superfina kläder =)

    Hoppas ni har det bra, ses gärna någon dag här framöver om det skulle passa? =) Många kramar!

    SvaraRadera
  2. Gud va kul att du säljer av lite, gillas skarpt. Har du lust att lägga ut lite bilder på kläderna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lämna mailadress så kan jag maila en bild.

      Kram/E

      Radera