lördag 7 januari 2012

...fina kusinerna


Jag fick massage av Amra som håller på att utbilda sig till massör, lyxigt för en sliten mamma som mig :-)


Mams kikade förbi en sväng också


Jag och Amra, den bästa Amran i världen


Frejas fina presenter


Mirre, Elma och Amris

Det har varit så mysigt att ha mina kusiner här idag. De dök upp runt två tiden och skämde bort vår lilla tjej med presenter och så mycket kärlek. Även jag och Mattias fick en present, mumsigt vin av favvo druvan Zinfandel som ska avnjutas ikväll när Frejsan somnat. Kusinerna har nu gett sig vidare ner på stan för ett besök hos mina föräldrar där dom även ska sova. Jag tror mams och paps ska ta med dem ut för en sväng på stan.

Tack fina ni för att ni ville komma, det var mysigt att ha er här. Så härligt och bara sitta ner i lugn och ro och prata en massa strunt, borde garanterat göras oftare. Ni vet att jag älskar er.

(av någon anledning blev bilderna sjukt stora när jag ladda upp dem med iphonen, nåja nu ser man alla våra skavanker på nära håll istället)

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar