onsdag 18 januari 2012

...som förr


Det är rätt konstigt, jag har inte träffat Hanna på flera år och idag satt vi ner och prata för första gången sedan typ studenten och ärligt det kändes som att vi hade träffats hur ofta som helst, med Hannah är allt så enkelt, hon är en av de goaste människorna jag känner. Hannah och Meja hade med sig en "välkommen till världen present" till Freja, vimplar som Hannah sytt själv. Jisses du kreativa kvinna, hur har du tid? Tack snälla, som du ser så sitter de redan i Frejas fönster och jag tycker dom är urfina. Det var super trevligt och få hänga med dig en stund och det var ännu mera trevligt att lära känna din härliga dotter.

Hannah har tillsammans med sin syster ett förtag, Systeri, där de säljer allt från smycken, kuddfodral till cupcakes som de så klart gör själva. Det är super fina grejer, gå in och kika lite på deras hemsida vet ja.

/E

1 kommentar:

  1. Ååå vad fint det blev där i fönstret =) Jätteroligt att ni tyckte om dom!

    Men desamma du! Så fint du skriver, blir lite rörd här ;) Vi hade supermysigt med er idag, jag och Meja! Det blir fler gånger =)

    Många kramar till er! Och tack för den "hemlagade pajen" och kaffet ;)

    ps. Jädrar vad snygg bokhylla i inlägget under.. Måste nästan också försöka norpa åt mig (oss) en =)

    SvaraRadera