måndag 7 maj 2012

...dagen enligt instagram


Blommor inne.


Frejas nya skor.


Ett städat vardagsrum.


En hälsning från städerskan, som visade sig vara en hon.


Mysiga knubbfötterna. 


Blommor ute.

Dagens bästa:
SOLSKEN
Mys med bästa dottern 
Mysstund på Kajen med min lilla familj
Ett spännande möte
Ett rent hem utan någon ansträngning
Blommande träd
Nya skor till gosaken
En glad Freja efter ett par timmar med mormor

Dagens sämsta:
Löjligt trött efter en bråkig natt
Parkeringsavgifterna inom Västerås city
Hockey VM har tagit över vår TV

/E



4 kommentarer:

  1. Dagens bästa enligt mig är helt klart knubbfötterna!!! När ska jag få träffa underverket? Vi har lyckats missa varandra hos fam. Åhlin.
    Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men herre gud, det har vi verkligen lyckats med. Vi är oftast hemma så det är bara att droppa in på en kaffe om du ser bilarna/bilen i carporten så får du träffa vår lilla köttbulle :-)

      Kramar

      Radera
  2. Tack :) Vad du e gullig! Jag älskar´t!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det förstår jag att du gör, det är verkligen ursnyggt.

      Kramar

      Radera