lördag 19 maj 2012

...nytt till liten

Jag får höra det hela tiden och från typ alla jag känner "köp inga dyra kläder till Freja, hon växer ju ut dom så fort" men jag är så svag, speciellt när jag befinner mig på NK:s barnavdelning som idag var proppfull med galet fina barnkläder. Jag ville köpa så mycket, men lyckades faktiskt gå därifrån med bara en hoodie från Gant till lilla damen. Freja har en likadan hoodie fast i gult och rosa, den börjar bli lite liten och jag försvara mitt inköp med att den tröjan har använts mycket flitigt. Freja använder sällan jacka utan oftast åker en munkjacka på, så därför tror jag även att den nya tröjan kommer slitas väl :-) Märker ni att jag söker stöd hos er?

I övrigt har vi haft en perfekt dag i Stockholm. Kanske bjuder på lite bilder senare.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar