tisdag 15 maj 2012

...en dag utan planer

Älsklingens nya pipmugg :-)

Dålig hårdag = hattdag

En Elma, ser rätt allvarlig ut av någon anledning

Min kära fina mamma

Oftast har jag inte så mycket planerat om dagarna, mest för att jag tycker om att ta dagen som den kommer. Självklart har jag planer också men jag ser till att inte ha hela veckorna bokade så vädret får styra lite vår aktiviteter.

Min kära mamma kom förbi en sväng på förmiddagen och vi packade in oss i bilen och åkte till Åsby, strosa runt lite, tog en fika, snackade skit och mor min gick bananas bland alla doftljus, vet inte hur många hon fick med sig hem :-) Efter det åkte vi en sväng till Barnshopen och Babyproffsen, Freja behövde en sittdyna till Buggan och mamma skämde bort henne (och oss) med en sån, en grå vart det och jag tror det kommer bli super fint till vår vita vagn. Freja fick också en ny pipmugg, nu börjar det bli dags för lillan att lära sig dricka ur en sådan :-)

Här hemma fick jag sedan spontan besök av Mattias kusin D, han var på väg till golfbanan och tog ett kaffestopp hos oss, mycket trevligt måste jag säga. Gillar spontanbesök.

Nu sitter lillan på golvet och leker med alla sina leksaker som låter hemskt (old mcdonald had a farm, om och om igen, hehe) och jag får en stund vid datorn. När pappan i familjen dyker upp ska vi troligen ner på staden en sväng. Skulle egentligen sprungit idag, men mitt knä har gjort förbaskat ont sedan i lördags och jag hoppas att det snart släpper. 

Hoppas ni so far haft en fin tisdag.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar