tisdag 22 maj 2012

...en rätt seg tisdag


Ibland hatar jag vårt stora fönsterparti i vardagsrummet, jag vet inte hur många fåglar som flugit rätt in i det och dött. Denna lilla fågel såg jag flyga rätt in i fönstret för en liten stund sedan, så ledsamt. Matte får begrava den när han kommer hem.

Idag har det faktiskt varit en rätt seg dag. Har inte haft någon större motivation till att göra något. Tog mig trots allt ut på en löprunda på 6 km, knät kändes lite bättre idag och jag hoppas nu att det är på väg åt rätt håll. Jag har även spenderat en stor del av dagen med att stirra på det kungliga dopet, som bekant är ju jag en sann rojalist. 

Freja har varit lite kinkig idag, undrar om det är de små risgrynen som gör henne lite ledsen. Hon tuggar på allt och dreglar som aldrig förr, lilla skruttan. 

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar