fredag 25 maj 2012

...en elma


Sedan jag började jobba en dag i veckan har jag inte en endaste gång tagit någon fikapaus då jag helt enkelt inte haft tid jag har även ätit lunchen framför datorn, men idag när solen skiner som aldrig förr har jag nu gått ut för en kaffe och en liten blogguppdatering :-) 

Är så avundsjuk på Mattias som får vara hemma med skruttis idag, när det är sådant här väder vill man inget annat än och vara ute. Har med mig träningskläder då jag tänkte träna efter jobbet, men hoppar nog det och åker raka vägen hem för mys med Freja och en kall öl i solen.

Skulle egentligen bara kasta in en så kallad dagens. Känner mig lite fredagsfin måste jag säga, hehe.

/E

1 kommentar:

  1. Jaja, klaga du bara. Tänk på oss andra som sitter instängda jämt :) SKITSNYGG kjol!

    SvaraRadera