måndag 21 maj 2012

...utmanad

Jag blev utmanad utav härliga Malin. 

1. Vilket är det snyggaste klädesplagget i vår/sommar enligt dig?
Svar: Jag älskar jeans, så därför blir svaret jeans. Gärna ett par ljusa lite kortare.

2. Vilket är ditt bästa sommarupplevelsetips i Sverige?
Svar: Västkusten är ju helt fantastisk.

3. Vilken är din favoritstad i Sverige och varför?
Svar: Men utan tvekan Stockholm, den har ju allt.

4. Till vilket land går din drömresa?
Svar: USA, jag skulle vilja bila från kust till kust, det vore ju skitcoolt.

5. Lägg här en bild på en outfit på dig eller någon annan.


6. Vilken är din favorit parfym?
Svar: Clean -  Warm Cotton

7. Om du fick välja en sminkprodukt, vad skulle du välja?
Svar: Mascara

8. Välj 3 saker du inte kan leva utan på en dag?
Svar: Min dotter, min man och min Iphone

9. Vilka är dina 3 favoritaffärer?
Svar: Zara, H&M och kanske Monki

10. Vilken är din favorit drink?
Svar: Bellini

11. Om du ska bjuda vänner på middag, vad bjuder du på då?
Svar: Oh jag lagar ju ingen mat, jag beställer mat från Mattias. Om han skulle laga maten så skulle jag vilja ha någon god soppa till förrätt, kött till huvudrätt och något chokladigt till efterrätt. Om Mattias inte ville laga maten skulle jag åka iväg och köpa Limone och lura alla att det var jag som hade lagat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar