onsdag 30 maj 2012

...en elma


Mycket dåliga bilder, men så blir det när man ska försöka fota sig själv. Kände för klänning idag och rotade lite i klädkammaren och fann denna gamla trasa. Ville ha bara ben men nej nej nej bergvärmepumpen visar 10,9 grader vilket inte är bara ben väder enligt mig. 

Ska strax väcka min lilla tjej som fick sova sin förmiddagsnap lite tidigare än vanligt då vi ska till BVC. Galet länge sedan vi var där sist och det ska bli så spännande och se hur mycket hon växt sedan sist. Jag ska även försöka svänga förbi där vi köpte bilbarnstolen för att stämma av att den är rätt monterad, i eftermiddag får jag och Freja besök. 

Hoppas ni får en fin dag.

/E

4 kommentarer:

  1. Tröjan kommer från HM trend om jag inte minns helt fel! :)

    Btw elma, älskar din klänning! :) så jäkla snygg! KRAM

    SvaraRadera
  2. Oh tack för ditt svar.

    Klänningen är så mycket härligare i verkligheten och utan tråkiga strumpbyxor, dock har den tyvärr blivit lite för stor. Nåja :-) Tack så jätte mycket.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jättefin frisyr Elma! Hur får du till en sån där knut?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Jag har köpt en så kallad "hårmunk". Finns på H&M för dryga 30 kr. Kramar

      Radera