måndag 27 augusti 2012

...alla dessa måsten


Ni som följer mig på Insta (ni hittar mig under namnet: elma_ahlin) har ju redan sett bilden. Tog den precis i slutet av vår promenad.

Solen kikade fram redan på förmiddagen och jag och skatten tog oss ut på en PW redan efter hennes mellis. Var ute och knata i lite mer än en timme, så härlig krispig luften var, det är nog det absolut bästa med hösten. Dock blåste det storm så den inplanerade gung stunden för skatten blev inte av. 

Här hemma har hela förmiddagen spenderats med en massa måsten, räkningar har betalats, ogräs har rensats (tack mamma för hjälpen), trall har oljats, inomhus har det plockats och nu sitter jag och försöker lista ut vilket elbolag vi ska byta till samtidigt som jag surfar efter kurslitteratur. Lillan sover men kommer nog slå upp sina stora blå när som.

Hoppas ni har en fin dag so far.

Hörs kanske senare.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar