tisdag 28 augusti 2012

...en elma




Så här har jag sett ut idag. Älskar att matcha leomönster med svart och vitt. Väldigt mycket jag måste jag säga. Ångrar att jag inte tog med en jacka ner på staden, kallt som tusan idag. Tycker vädret är så knasigt nu, så svårt att klä sig då det på förmiddagen kan vara 10 grader och på eftermiddagen 20. Nåja snart slår nog hösten till ordentligt och av någon konstig anledning så längtar jag.

Har haft en toppen dag idag, hängt med M och lilla W, handlat och myst med skatten. Nu ska vi läsa lite bok för Freja innan det är dags för henne att krypa ner i sängen.

Hörs lite senare.

/E

2 kommentarer:

  1. Erat hus är fantastiskt! Vad heter modellen och entreprenad? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej du! Tusen tack.
      Vårt hus har vi själva ritat tillsammans med en arkitekt, så det är ett one of a kind :-) Därför finns inget modellnamn. Entreprenören vi använde oss av är så klart firman jag arbetar för, dvs. Carpenter i Mälardalen AB.
      Kramar

      Radera