fredag 3 augusti 2012

...tio månader

Idag är det tio månader sedan vår lilla skatt bestämde sig för att kika ut. Jag måste nästan nypa mig själv i armen när jag skriver detta, hon har liksom redan blivit tio månader och om två månader är hon ett helt år. Att det skulle gå fort trodde jag, men så här fort kunde jag aldrig föreställa sig.

Precis som alla andra föräldrar är jag stolt som en tupp varje gång lillan gör ett nytt drag. De senaste två - tre veckorna kryper hon på riktigt, och vet ni, det går undan. Hon ställer sig upp själv, lika så sätter sig, flyttar sig mellan möbler, klappar händer, vinkar, säger tack tack, vet vart lampan är och ja mycket mer där till. Hon är världens gladaste tjej och har sedan midsommarafton sovit hela nätter.

Vi är så glada varje dag att just du ville bli vår dotter. Skatten med det största s:et i världshistorien.

/E

6 kommentarer:

  1. Grattis Frejsan :) Tiden springer iväg med dessa små! Va kul att hon lärt sig så mycket, Holly reser sig också stup i kvarten nu och snabb som attan. Längtar ihjäl mig efter Hollys första ord!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du. Förstår att du längtar, kommer komma när du minst anar det. Kram

      Radera
  2. Grattis min fina skatt älskar dig värdens gladaste tjej

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack mormor, tack för att du tog hand om mig idag. Puss

      Radera
  3. Underbara lilla freja du är så söt:)Grattis på 10 månader:)Puss på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gumman, nu väntar vi med spänning på er lilla tjej. Kram

      Radera